Thursday, March 18, 2010

TOP TEN CONTESTANTS FOR DINA HALIM 'Mengapa Si Dia Pilihan Saya' CONTEST

Salam,

Setelah sekian lama saya janji dengan para peserta semua, hari ni baru saya ada kesempatan nak update TOP TEN winners for DH Online contest. Ok, saya letak TOP TEN ni tak mengikut nombor pemenang ye. Untuk mengetahui pemenang tempat pertama sehingga ke tiga, selalulah menjenguk ke sini dengan lebih kerap kerana saya akan membuat pengumuman bila-bila masa sahaja dari sekarang.



Sebelum kamu semua tengok senarai TOP TEN ni, saya nak mengucapkan tahniah kepada semua contestants.. Kalau tak terpilih tu, bukan maknanya cinta awak pada si dia tak hebat.. Mungkin kamu tertinggal syarat-syarat penting yang boleh secara aotomatiknya mengeluarkan esesi kamu dari pertandingan..Mungkin yang terpilih lebih pandai berjiwang-jiwangan.. Mungkin kamu terlalu adorekan si dia sampai tak tahu nak tulis ayat camne lagi.. Kan? Kan? So, janganlah merajuk ye gadisku? Kalau boleh semua orang akak nak bagi hadiah.. Takpe, takpe.. InsyaAllah tak lama lagi saya akan buat online contest gabungan Sebumbung Fotografik pula.. Tapi, bila tu.. Tak tahu la lagi..

Owh, ada lagi.. Ada beberapa contestant yang kami, juri-juri rasa menarik sangat.. Tapi, apakan daya, ada yang tak cukup syarat.. Ada yang letak terlebih gambar.. Kan syarat2nya jelas, saya nak 3 gambar sahaja.. Ada yang letak gambar contoh warna idaman.. Bukan saya tak nak approve je, tapi nanti tak adil pula pada peserta yang lain.. Maaf jika saya tak sempat tegur..Kemudian , ada a few yang memang dah dapat markah tinggi dalam esei, tapi dia tak alert syarat yang ini ;

5) Sila letakkan banner / badge rasmi pertandingan ini di atas blog atau side bar blog anda dan juga dalam entri pertandingan. Dan sila linkkan ke blog Dina Halim.

Kamu memang letak badge DH dalam entri, tapi tertinggal untuk linkkan ke blog kami.. :( Sorry, saya yang pening-pening nak check satu persatu.. So kalau saya tak tegur tu, maaf sangat2..


Ada yang tertinggal nak bagitahu berapa lama hubungan kamu dan si dia berjalan?

Maka dengan itu, setelah berhempas-pulas saya dan juri-juri lain memilih TOP TEN, hari ini saya nak umumkan 10 yang teratas... (Ingat, tak ikut turutan lagi tu..)


Ok, lets scroll down to see siapa yang terpiih untuk pusingan seterusnya...





*


*


*


*


*


*


*


*


*


*
*
*
*
*
*
*
*
*


*
*
*
*
*
*
*
*
*


*
*
*
*
*
*
*
*
*


*
*
*
*
*
*
*
*
*


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


*
*
*
*
*
*
*
*
*


*
*
*
*
*
*
*
*
*


*
*
*
*
*
*
*
*
*


*
*
*
*
*
*
*
*
*


*
*


*
*


*
*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


1. azlina aziz


2. cik atia


3. fie-raz


4. @mira


5. cik ika



6. FarahFatihah


7. szakif


8. telokicap



9. aziezainal


10. zainuriazs



So, macamana? Yang TOP TEN ni.. Saya minta masa untuk saya umumkan TOP THREE pula ya?? Sabarrrr...

Lots of Love,
Dina Halim Team Members

17 comments:

  1. ya Allah

    betul ke ni kak?

    thanks kak nadia and Dina Halim team

    terima kasih sgt2...tak sangka boleh masuk top ten...heee

    kalo ade rezeki top 3 alhamdulillah....kalo takde pun dah bersyukur dpt masuk top 10....heee

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah. hihi. thanks to Dina Halim team. =) semoga maju jaya buat semua.

    ReplyDelete
  3. Salam Kak Dina di pg subuh...

    Scroll punya scroll dan akhirnya tempat ke-10...

    Adakah zainuriazs itu dimaksudkan saya zainur? Saja mahu kepastian...dada berdebar-debar gitu...

    Percaya atau tidak semalaman saya tidak dapat tidur semalam kerana mimpi dapat 'sesuatu' dari akak (memang sukar dipercayai). Sangkanya mimpi itu sekadar mainan. Dan pagi ini sangat terkejut bila mimpi itu menjadi kenyataan.

    Biarpun saya calon yang terakhir, tetapi untuk tersenarai dalam top ten list pun sudah cukup bersyukur...

    Terima kasih kak Dina and team dan syukur padaMu ya Allah.. :)

    ReplyDelete
  4. OMG kak!! hehehe ngat kan nama fara xda..xsangka plak ada!!! heehe teruja nk tunggu top three lak...thanksss a ot kak!

    ReplyDelete
  5. alaaaa...tak shorlisted..uhuk uhuk...
    next timee buat contest lagi yeh kak..:D

    ReplyDelete
  6. tahniah pada yang top 10 tue....ermmm...x terpilih la...anyway...good luck ok:-)

    ReplyDelete
  7. Ya ALLAH kak dina!

    Tadi punyalah berdebar2 sebab banyak sangat star masa nak scroll down.

    Thanks Kak Dina, Dina Halim team dan semua juri yang menilai. :D lebeiu lah ;p

    Alhamdulillah, tak sangka dapat masuk top ten. Sebab contestant yang lain tak kurang hebatnya.

    Hari Jumaat yang indah...saya bersyukur sangat2.
    :)

    ReplyDelete
  8. Tahniah kepada top ten contestants!!

    Lama betol nak tunggu huhu... ni nak tunggu top 3 pulak.. sy pulak yg rasa berdebor! Selamat maju jaya semua! :)

    ReplyDelete
  9. hihihi.... comel2...tq :) gud luck untuk semua!!

    ReplyDelete
  10. Tahniah kepada semua yang berjaya disenaraikan sebagai antara 10 yang terbaik. Mari kita nantikan keputusan seterusnya daripada pihak Dina Halim.

    Moga dimurahkan rezeki :)

    ReplyDelete
  11. waaa.....tersenarai gak...terpkse bebaik dgn tunang..sbb nk cite...hahahah...

    ReplyDelete
  12. ala, nama i takde dalam senarai

    ReplyDelete
  13. ha tak menang la pulak...
    terpaksa la kawen tahun lain...
    muahahahahaha!

    nanti kalau qery tanya napa tak nak kawen tahun ni saya bg alasan sebab tak menang agak2 kene lempang tak kak..hahahahhaa!

    ReplyDelete
  14. Salam uollz..ehehe..sorry, lama tak update blog.. Then korang pun tertunggu-tunggu result..Tahniah buat top 10..Pada zainur, ye kamu dalam senarai..Akak tersalah letak nama eh? sorry..

    elya, acik gee, sara, fishballisme, wannorfadzlina, dan peminat DH (eleh, siapa suh kamu tak masok ;p) lainkali cuba lagi ok? :) terima kasih sebab join contest ni..

    Hana.. Alaaa.. Kamu jangan la begitu.. Nanti Qery marah akak pulak.. Dia ajak kawen, kamu kawen la eh? eh? ehehe..

    ReplyDelete