Wednesday, March 3, 2010

50 Blog Malaysia Paling Menarik - Pilihan Intrend-

Salam,

Pihak Dina Halim ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada majalah fesyen masakini, INTREND kerana sudi memilih blog kami sebagai '50 BlOG MALAYSIA PALING MENARIK' pilihan Intrend. :) Hehehe.. Excited, ok. Itu adalah ayat pertama yang terkeluar secara jujurnya pabila di suatu petang, ada gadis comel yang sms saya.

'Kak, blog akak masuk majalah intrend' sms si gadis..

Saya yang sedang bertarung dengan keadaan panas terik dan berehat-rehat sebentar dalam kereta (lepas dapat approval main fotografer tentunya) sebab ambil gambar orang kawen la katakan, terus taip sms balasan laju-laju.

'Haaa? Blog Dina Halim ke?' soalan yang saya kira sudahgaharucendanapula

'50 bog Malaysia paling menarik pilihan Intrend. Blog Dinahalim n zuranyer pun ada. Hahaha.. Terkejut gakla, walaupun kecil..' taip si gadis yang saya kira excited seperti saya juga.. (haha zura, hampun yee..akak tulis sms manja2 kita di sini ;p)

Dengan tak sabar-sabarnya saya lepas waktu kerja tamat, ajak hubby pergi carik Intrend kat kedai buku pertama yang kami jumpa. Nampak je kedai buku, zass! Berebut wa cakap lu.. Sorang satu pegang majalah tu.. Selak punya selak.. Jeng jeng jeng..


Ada la! Suami saya kata..

Terus beli buat kenang-kenangan..

(T____T) terharu, sebab saya tahu ianya mungkin tidak bermakna bagi sesetengah orang, tapi amat bermakna bagi saya. Rasa berbaloi usaha saya selama ini. Wah~~ poyo, macam dapat Anugerah Bintang Fofuler.. Eh, sungguh ni.. Rasa kita di appreciate tau.. Siapa yang tak suka di appreciate, kan??

Wokey lah, jom tengok gambar yang saya snap-snap..


Muka depan Majalah Intrend Mac 2010. Saya konfius, itu Zizie Izette kah? Kenapa dia kelihatan kurus? Saya jeles, ok!

Ngeheeee...

Dina Halim punya blog sah-sah la under label 'Perkahwinan' kan.. Tu Sweet Design Creative atas belah kanan..Hanis Zaikha yang sedia kala glamer tu ada jugak.. Tapi under label lain la.. Kalau nak tahu blog korang ada atau tak, pergi beli sendiri! Hehe..




Kenal tak layout blog Dina Halim ni? Theee..Theee..heee.. Glamer la teddy bear saya tu..

Baiklah para readers sekalian, sekian sahaja cerita kembang hidung dari saya.. Jangan la marah, bukan selalu pun hakak ni masuk magazine.. Bagi can sikit wokey? :8) <---- kembang hidun tak habes lagik..hihi..

Sekali lagi, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak Intrend, yang sudi menjenguk blog kami yang tak seberapa ini. Kemudian sudi pula memilih blog kami antara beribu-ribu blog yang lain. Terima kasih juga kepada para pembaca yang setia (huhu, ada ke yang suka baca blog ni <--cest, ayat cliche sungguh!) kerana sudi selalu singgah di sini.. Singgah lah selalu, insyaAllah anda akan disajikan dengan info-info yang menarik. (Bila la kan..hehe)..



Love,
Dina Halim Team Members

22 comments:

  1. pheewittt.. masuk magazine you.. congratz congratz..! :) tak sia sia lah saya pilih dina halim.. *senyum lebar kepuasan* :P

    ReplyDelete
  2. wah akak.. sekejapan suda fofular. haha. tahniah!!

    ReplyDelete
  3. tahniah kak Dinan & team.......vangge AJ gak....huhuhuhuhu
    kene keje keras lagi ni,mane tau tahun depan AJ lak masuk....tup2 bulan depan...amiennnnnn

    ReplyDelete
  4. akak!!!hehehe...bukan setakat akak yg kembang kuncup..zura lg la...hahaha..
    p/s:ayat2 manja kita tu no hal la..haha

    ReplyDelete
  5. congratz kak!! akk pipi kembang xpe..jgn yg lain kembg lak..hehe..(jgn mrh...)

    ReplyDelete
  6. wahhhh kak dina..bertambah2 glam la lepas ni =) lalalala

    ReplyDelete
  7. tahniah kak dina:-)

    ReplyDelete
  8. hehe..CONGRATS DHBB!! ingat Dina Halim dah tau awal2 coz ramai bloggers post pasal 50 blog malaysia paling menarik ni..hihi..nasib akak sempat beli INTREND.. =)

    ReplyDelete
  9. Wah! Cayalah kak. Sekalung tahniah buat Kak Dina and husband also seluruh team DHBB. Saya tumpang gembira sekali ;p

    ReplyDelete
  10. akak kena tulis banner kat tepi ni. hebat!! tepuk2

    ReplyDelete
  11. tahniah kak...makin popular la akk...hehehehe

    ReplyDelete
  12. whoaah..c0ngratz kak..mmg patot pn bangga kak!
    kalo sy pn sy bangga gk..tp nk buat camne blog sy tidak lah glamor mane..ngee..
    besh nyew..lps neh makin byklah tempahan..weee~besh!

    congratz again kak..
    semoga biz akk semakin malatops!ngee

    ReplyDelete
  13. huyooo..

    terbaek la kak nad...hehe!

    ReplyDelete
  14. congratz! ok gak bile de listing cmnih kn. :)

    ReplyDelete
  15. wah..tahniah ye Kak. Sy pon nak mengiakan blog akak mmg byk info2 menarik & mmg layak sgt2 lah diiktiraf dlm InTrend. Semoga bisnes akak sentiasa maju

    ReplyDelete
  16. salam akak,gud2,Alhamdulillah.sape tak happy kan biz ape kite handle recognised.hehe
    im happy for u,may Dina Halim giv their best services to future customers, insyaAllah ;)

    ReplyDelete
  17. kak dina..good promotion kan..dpt masuk free je kat mag..saya dah beli inTrend satu..;D

    good Luck..
    nnt nk dtg Pameran Pengantin..nk dpt bunga free..hehe..;p

    ReplyDelete
  18. fuh, tahniah kak...

    blog mmg best punn!

    ReplyDelete
  19. Tahniah...kami di tasik puteri rawang saja..sy sedang buat survey ni..will have 2 majlis tahun ni...tunang and nikah..insyaallah ketemu lagi..

    ReplyDelete