Sunday, March 14, 2010

-Pelamin Roman Garden- koleksi terbaru Dina Halim


Salam,


Saya rasa sangat tak sedap hati.. Sebab, lama sungguh tak update blog.. Maaf, bukan saya sengaja-sengaja tak nak update.. Seperti yang saya maklum, anak saya kan masuk wad, sebab demam panas yang tak menentu. Rupa-rupanya tekak dia dah teruk sangat-sangat. Ye la, makan ubat susah betul, sekali hamik.. Lima hari juga saya dan suami tidur di wad. Keluar wad hari Selasa, terus saya concentrate siap-siapkan barang pelamin baru. Sebab, setup Pameran Pengantin hari Khamis kan.


Bayangkanlah, secara laju-lajunya saya prepare barang-barang pelamin tu. Nasib baik sempat.. Ok, saya takkan update pelamin baru tu cepat-cepat kat blog ni. Sebab saya nak kamu sendiri datang tengok hasilnya di PWTC.. Ha ha ha.. *Gelak jahat*..


Ingat!! Esok last day!!


Ada jumpa a few bloggers, yang follow blog saya ni.. ;) Terima kasih gadisku..And ada juga beberapa contestant 'Mengapa si Dia pilihan saya' datang melawat... aziezainal, princess syaqeera, szakif, the zaila.. Yang lain-lain, kalau datang tapi tak tegur, tak nak kawan.. Hehehe..


Eh, lupa pulak.. Lya Ltouch dan Gee Cantik jugak datang lawat booth Dina Halim.. T__T terharunya, ramai orang datang melawat, rasa macam gembira ada tetamu datang rumah..



Last sekali, ternampaklah saya akan Zila Ziman yang dah confirm pakej sanding dengan kami since last year, tapi Zila ni memang peminat Pameran Pengantin.. Setiap kali ada event, ada lah dia..


Baiklah semua.. Ingat kan sesiapa yang nak kahwin tu, atau anda sendiri yang nak kahwin, silalah ke Pameran Pengantin PWTC esok. Hari TERAKHIR!! 14 MAC 2010 Sampai 9 malam je tau! Jom tengok pelamin Dina Halim yang terbaru.. Combination of tiang Roman dan decoration ala english garden, pastel colours.. Memang elegant!

p/s : Sorry kalau saya tak upoload gambar pelamin tu.. Will upload after event ok.. Kalau ada masa tengok live, baru puas hati..

10 comments:

  1. yeay!akhirnye smpai jgk ke sane..dan berjumpe dgn team dina halim..dpt bergambar lg..dan plg besh dpt bunge ros itu!thanks to kak nadia4entertaint me..

    hehe..xpe kalo kak dina nk simpan dulu pic pelamin tu..sbb kite da tgk da..so sape2 yg belom g tgk lg, cpt2,leh la g pwtc tgk sndiri..mmg chanteq w00~hihi..puas bergambar td..tp sy pn xletak kt blog lg..baru buat intro je.kite kasik peram dlu gmbr tu, bg org ternanti2..keskeskes~

    neway, nice meet uols~sgt berpuas hati dgn layanan uols!keep it up!


    p/s:berkenan sgt dgn bj pngntin eksklusif yg warne putih beaded itam tu. ms tgk td da mule berangan da..hee..pasal ms kawen nnt mmg kene pakai sumthin warne putih, utk sedondon dgn uniform si chenta hati merangkap future hubby..whoaah..sungg0h kuat berangan..ngee..



    *** kak nadia, sy plk di serang demam..udah berjangkit dgn si dia pula..h0h0~ ***

    ReplyDelete
  2. Ohohoho... Sekali nama saya ada jugak :P

    It was nice to meet the blog writer in person. Pelamin Dina Halim tu memang santek! :D

    ReplyDelete
  3. sayang seribu kali sayang saya berada di tgganu...alahai...

    ReplyDelete
  4. hohoho...saya tak garang tau...hehehe..tapi pelamin latest dina halim memang malatops sebab tu ai tukar tau uols. memang perghhhh...ai jatuh chenta pandang pertama la!

    ReplyDelete
  5. peminat misteri (",)March 15, 2010 at 1:14 PM

    saya pergi, nak tengok kak dina je tau.
    mujur dapat bunga.

    ReplyDelete
  6. hi kak nadia.. wah nama ku ada jua disebut.. terharu i...

    pelamin yg display masa hari tu.. mmg meletops hokey.. keep it up the good work..

    ReplyDelete
  7. Ala~ tak sempat nak gi.. haih..da terlepas diskaun.. uhuk :(

    ReplyDelete
  8. salam, nak tanya berapa harga untuk panel pelamin di pameran pengantin hari tu? jual tak kepada butik pengantin?

    ReplyDelete
  9. xdpt pn tgk pelamin yg dh siap decorate tu sbb xdpt pegi.. mesti cantik kan..

    ReplyDelete
  10. Ai pon ada lalu lalang kat depan pelamin cantek gedebom tu. tp tak cam yg mana satu akak. kalau tak, kompom ai tegor. Insyaallah, ada rezeki nnt kita jumpa ye...

    (^_^)

    Congrates to Dina Halim too. Semoga makin berkembang maju bisnesnya..amin..

    ReplyDelete