Saturday, March 6, 2010

*Promosi* Pelamin Mini sempena PAMERAN PENGANTIN MALAYSIA @ PWTC 12-14 MAC 2010

Salam,

Seperti yang saya janjikan, disini saya ingin mengupdate gambar pelamin mini yang akan di promosikan di PWTC kelak. Tarikh akhir promosi berakhir 14 Mac ye, so kalau betul-betul berminat silalah buat keputusan yang benar-benar FIRM sebelum 14 Mac 2010.

Antara promosi yang akan di jalankan oleh DINA HALIM BRIDAL BOUTIQUE ialah ;

- SEPARUH HARGA untuk pelamin mini yang TERPILIH dengan mana-mana confirmation PAKEJ SANDING (rumah ataupun dewan).





Handbouquet untuk sanding. Saya guna imported Rose, ivory colour dan daisy putih.
Nota Kaki : Maaf kalau entri saya pendek dan tak ber-omel-omelan. Nanti kita jumpa di PWTC sahaja ye, untuk bercerita panjang.
Bagi yang berminat untuk mengetahui harga, sila email sebarang pertanyaan kepada kami di dinahalim_butik@yahoo.com.
Sekian, Terima Kasih.

13 comments:

  1. cantiknyaaaa kak dinaa.......lain drpd yg lain...hu3

    ReplyDelete
  2. kak dina. pelamin ni sangaat la cantikkk..
    jumpa di pameran nnt ye..

    ReplyDelete
  3. akak, xberkelip mate sy tgk pelamin tuh..whoaah, sgt chanteq kak!

    xsbr nye nk tgu pameran pengantin tu.next week lah kn?ttg promosi separuh harga tuh sgt menarik. xleh ketinggalan neh.mesti mawu pergi ke sane!yeay!

    ReplyDelete
  4. masyaallah santekk!!apakah ini?

    ReplyDelete
  5. waaaaaaaaaaaaaaa.....

    sooooooo sweeeeeeeetttt..hehe

    terpegun seketika! =)

    boleh sy dptkan quotation harganya?

    email me at liana_levski@yahoo.com

    c u @ PWTC.. =)

    ReplyDelete
  6. uik.. terkesima sungguh melihat mini pelamin ni...

    ReplyDelete
  7. tqvm 2 dina halim...:)
    speacilly 2 k.nad....thnx alOt sis..:)

    ReplyDelete
  8. esok da stat pameran pengantin..whoaah..teruja nye..cmnela nk dpt fresh flower yg dina halim sponsor tu yeh..hee..

    insyaAllah sabtu@ahd sy akn smpai di sane..see yeaa~

    ReplyDelete
  9. cantik mini pelamin nie
    wrne pown sweet jew
    :)

    ReplyDelete
  10. salam,nak tnye klu pelamin mini cam nie berapa harga yew? email saya azira.t@etiqa.com

    ReplyDelete
  11. Salam sis, harga mini pelamin mcm nie berapa ye? Email sy farha_siti@yahoo.com. Thanks

    ReplyDelete
  12. kak dina..tlg email price utk pelamin nikah ni to iz_mermaid@yahoo.co.uk..tq =)

    ReplyDelete
  13. salam nk tnya.. ade pakej tunang tak? tq =)

    ReplyDelete