Monday, March 8, 2010

*Pengumuman*

Salam,

Saya nak inform yang anak saya telah di masukkan ke hospital semalam. Alhamdulillah, semuanya dalam keadaan yang terkawal. Maaf atas kelewatan membalas email, mengupdate blog dan meng-postpone appoinment anda sekalian. Bagi yang telah buat appoinment pada hari Sabtu ini, ibu dan makcik saya akan menggantikan saya.

InsyaAllah, saya akan sedaya-upaya membalas email anda secepat mungkin. Bagi mendapatkan feedback yang pantas, anda boeh sms sebarang pertanyaan kepada saya di talian ;
012-3445672.

Sekian, Terima Kasih

4 comments:

  1. Sakit apa kak? Semoga anak akak cepat sembuh. Amin.

    ReplyDelete
  2. mudah-mudahan anak akak akan cepat sembuh. ai doakan yg terbaek utk akak sekeluarga. amin.

    ReplyDelete
  3. hai kak dina! bila akan kembali berblogging? tak sabar nak tau apa yang terjadi. walau apapon, hope everything will be okey. Insya-ALLAH.

    keep in touch! daaaa...

    ReplyDelete
  4. laa...iye ke??hurmm...semoga akak sabar hadapi salah satu dugaan dari-NYA..k?

    ReplyDelete