Monday, February 8, 2010

Pelamin Mini Tunang : Mazni & Zali - Sungai Choh, Rawang

Salam,

Our first job untuk bulan Febuari 2010 ini adalah untuk pelamin mini Mazni & Zali. Diorang ni warga kampung Sungai Choh jugak la. Mazni and Zali minta kami buatkan mini pelamin tunang yang simple sangat-sangat. Dengan budget yang diberikan, pihak kami pun sedaya upaya merealisasikan impian pasangan dua sejoli ini.







Combination colours is dark pink and putih. Baju tunang Mazni lite yellow. Before buat pelamin ni, dah minta baju dia nak tengok match tak dengan kaler pink nanti. Ok, tunang dia bawak lite yellow (lite yellow bertindak seperti putih, banyak kaler boleh match), so boleh proceed. Bila setup kat rumah, ternampak inner dress dia macam pekat sikit. Risau jugak, tapi tadi tengok gambar dalam kamera dia, nasib baik ok :)
Overall, she's satisfied dengan hasilnya. Itu yang penting, ok.. Ini pun gambar yang tak siap dengan lighting depan lagi. Boleh tak, suami tercinta tertinggal nak snap picture yang lengkap with semua lighting siap? Sabar ye dek non..
Nanti saya kejar Mazni untuk gambar dia dan pelamin mininya ok?
Owh, lupa nak cakap. Pelamin ni kita tengah promotion. RM399.00* sahaja, and transportation to Klang Valley is free! Yang terdekat dengan kawasan kami ni, apatah lagi kann.. Putrajaya, Klang ada additional sikit la..(Ehem..ehem..murah kan?haaa..mana ada mahal..kalau nak mahal, kita buat mahal punya..if ada certain budget, kita boleh buat jugak..lebih elok, if betul-betul nak, datang kedai senang nak discuss. If dalam email or facebook, susah wahai gadis-gadis)
Interested? Contact us for more details. dinahalim_butik@yahoo.com or call us at 012-3445672 or visit our gallery by appoinment Monday-Sunday.
*Email us to know more about the details. Promotion ends until 15th March 2010*
Muahss Muahss,
Dina Halim Team Members

No comments:

Post a Comment