Tuesday, December 8, 2009

Pelamin 1 panel + 2 = Chic Garden Wedding

Salam,
Pengantin kami yang seterusnya adalah dari Pulau Pinang, tapi majlisnya berlangsung di Putrajaya. Kes kali ini agak unik (pada kami la kann..) sebab kami tak pernah berhubung dengan pengantin yang sebenar sehinggalah pada hari pemasangan pelamin. Sebabnya adalah... Kawan baik beliau yang telah mengsponsor pelamin idaman pengantin tersebut.. Best kan?? Ada best friend yang macam ni..
Yang bertanggungjawab mengsponsor ialah Akmah.. Tq Akmah, sebab bagi kepercayaan kepada pihak kami untuk mendekorasi pelamin Ema.

Akmah nak something yang sesuai dengan baju Ema. Ema dikatakan akan memakai baju Turqoise blue yang agak strong kalernya.. So Ema request untuk background krim.. Dengan bersungguh-sungguhnya saya mencari material yang sesuai.. Sebab bila saya tunjuk pada Akmah contoh kain yang kami ada (pelamin pertama kami..Cinderella Story Part 1) dia request untuk kami dapatkan background yang tak berapa nak lari tonenya..

Then saya turut merancang menambah deco panel silang untuk mendapatkan effect garden, yet kemas.

Maka, jadilah hasil yang seperti berikut;
Pelamin Chic Garden
Bagi bakal2 pengantin yang menginginkan pelamin ini, email saya untuk dapatkan harga.. Jauh lebih murah berbanding pelamin 3 panel.. Dapatkan harga sementara tengah promosi ni ye.. RM1XXX.00 SAHAJA!! Saiz dia lebih kurang 3 panel, cuma 3 panel lebih lebar..Promotion ends untill 31 december 2009.

Okay, seperti biasa.. Sila layannnn gambar2 dibawah =) *piccas credit to Mr Sebumbung*

Chic Garden Wedding. If nak tukar konsep pun boleh.. Kena diskuss ngan designer kami di butik.

Tempat renjis kecil yang memang kecil dan comel =)

Ini adalah chandelier favourite saya =)


Candle holder yang match dengan tema


Ok la dearie2.. Saya sudah mahu melelapkan mata.. InsyaAllah kita bertemua di entri akan datang.. Owh, ye.. Saya ingat.. Sabar2.. Saya hutang kamu sekalian pertandingan online kan? Aiyoyoo.. Adik2 manis tidak lupakan saya.. (^_^) Baikkk! Saya akan berusaha!
*Sebenarnya kena tunggu Mr Sebumbung designkan banner pertandingan..Beliau sgt membizikan diri*
*Promosi pelamin 1 panel + 2 tidak termasuk kos penghantaran. Penghantaran percuma di kawasan terdekat Rawang sahaja. Sila email untuk pertanyaan lanjut*


4 comments: