Thursday, December 31, 2009

Fieha, Bukit Sekilau -Kuantan-

Salam,
Maaf sebab saya memang betul2 tak sempat nak update. Disebabkan Fieha ada update sedikit mengenai persiapan pelamin beliau, saya pun mengkidnap gambar dari blog beliau directly. Boleh ye Fieha?? Tq.. *Eheh, tepaksa cakap tq kat blog sebab takkan nak call dia 3.30pagi ni? Semua orang dah membuta dah..
*Dan owhh~~ maaf Zura, akak tak reply lagi sms awak mengenai baju songket ye =) *

Inilah hasil di rumah Fieha hari tu.. Fieha pun orang Kuantan, rumah dia kat Bukit Sekilau.
*Nampak sangat ayat mengantuk, pendek2 je ayat saya berikan*






Pelamin ni memang Fieha yang pilih. Bagi saya, Fieha ni seorang yang teliti dan tahu apa yang dia mahu untuk hari bahagia dia. Cumanya, dia ni ada sedikit 'last minit' punya decision. Huhu.. Bayangkan, dia tiba2 confirm dengan saya after Pameran PWTC tempoh hari.. So, dengan bersungguh-sungguhnya saya meng-prepare barang2 yang diperlukan untuk menjadikan pelamin Fieha menjadi kenyataan, seperti yang dia idam-idamkan sangat...
By the way, saya still tak dapat idea nak namakan pelamin Fieha ni, maybe saya nak jadikannya sebagai salah satu soalan untuk pertandingan online saya nanti?? Wuhuhu~~ sila lempang saya laju2 sebab pertandingan belum berlangsung. Bukan apa, memang dah dirancang nak buat start next year, senang sikit nak arrange date.. Lagipun macam tak sesuai je saya prepare tekocoh2 dalam keadaan saya yang bz ni..
Dan by the way, Dina Halim Bridal Boutique join Pameran Pengantin @ Ampang Point next week ye.. Januari 2010.. Nanti saya update posternya di blog ni.. =)
Regards,
Akakyangdahmamaisangat2taksabarnaktido =p
Muahhhhsss!!

1 comment:

  1. salam

    waa...sudah sampai ke kuantan... :)

    saya nk ty pakej pelamin n baju sekali
    (wedding Oct 2010 di bentong,pahang)

    berapa eik semua sekali -drafly- (plus transportation) ..since i jauh dr KL..

    *bentong - 30mint sj dr genting highland..

    tq..


    email me:ikan_nemo@yahoo.com (witz)

    ReplyDelete