Monday, December 7, 2009

Dina Halim Bridal Boutique; Penaja pelamin Lan Kristal dan Shiela

Salam,

Saya bagi pihak Dina Halim ingin memohon maaf sekiranya ada email yang tak terbalas oleh kami kebelakangan ini.. Dengan ada a few client yang tak sempat lagi saya nak jumpa, sebab ada di antaranya nak jumpa saya juga (^_^) *eeii, rasa glamer la* hehehe.. Tak, saya hanya bergurau.. (=_=") *sempat lagi padahal entry ini ditaip pada pukul 4 pagi*..



Okay, serius.. Saya dan crew2 Dina Halim sangat2 berjaya membizikan diri kami pada hujung minggu ini.. Ya, tiada lagi hujung minggu yang senggang untuk saya di bulan Disember.. Update la cepat, apa saya merepek di pagi buta ini??



Baiklah.. Saya hanya upload satu gambar yang tak berapa nak jelas rupanya..Tapi ok lah.. Tunggu ye, nanti Mr Sebumbung akan upload dari kamera gempak beliau, maka secara otomatisnya gambar saya juga akan menjadi cun, tidak seperti blur2 hahakantoiamikgunakamerahenfon..



3 wedding (ye, dah cukup letih sebab tempatnya jauh2 dari Rawang ini)



1) Norhayati Mohit & Wan Mishayil - Klang

2) Emma (err..saya kenal emma tak sampai 10 minit, sebab kawan baik beliau mengsponsor pelamin tuk emma.. Thanx to Akmah yang memilih Dina Halim sebagai decorator pelamin) -Putrajaya

3) Lan Kristal dan Shiela.. - Puchong



Dina Halim dengan berbesar hati, *sambil merendah2 diri* telah menjadi penaja utama untuk pelamin persandingan Lan Kristal dan Isteri tercinta beliau, Shiela.. Ok, cukup..cukup..Karang saya merepek saya yang tak dapat tidur.. Ni baru balik bukak pelamin kat Klang ni, terus online..Boleh?? Hu hu hu..



Meh la tengok gambar kabur saya =p






Nampak? Sayup2 sahaja muka Lan dan isterinya yang comel.. Nasib baik tangan saya kategori galah dan berjaya menjadi panjang untuk mengsnap-snap foto..

Baiklah gadis2.. Gud nite, sleep tite.. Muahhh2.. =)

No comments:

Post a Comment