Tuesday, December 8, 2009

Norhayati & Wan Mishayil - Klang

Assalamualaikum,


Baiklah, hari ni saya bersungguh-sungguh ingin mengupdate blog ini. Akhirnya ada masa.. Maka bersedialah untuk membaca celoteh yang panjang dan mungkin tidak menghiburkan hati anda.. Huhu.. Sorry, malam ni i emo pulakss kannn.. Ni pasangan pengantin yang confirm dengan kitorang kat Mid Valley tempoh hari. Mereka ni la pasangan yang pertama confirm dengan pakej kami di MidValley hari tu.. Sweet couple, suka bergurau senda.. Yang lucunya, awal2 perkenalan saya berpendapat Wan sangat2 cerewet berbanding Yati. Jarang kan, lelaki cerewet.. Hu hu hu.. Tapi takpe, beliau tetap cool..



Pasangan ni banyak kali bertukar fikiran nak tukar warna baju.. Tapi yang confirmnya background nak merah hitam.. Time tu la wujudnya pelamin Red is Cinta ni.. Akhirnya, selamat juga mereka diijabkabulkan pada 5 Dec 2009 yang lepas.. Masa buat checklist pulang2 barang, saya yang rasa sayu.. Sebab rasa macam kenal lama pulak diorang ni.. Anyway, hopefully kita keep in touch dear! ;*)



Apayangaimerepeknilabu..




Jom, layan gambar2..Letak sikit2 je la kay, nak banyak meh datang butik =)




Warna tema mereka Merah, Putih dan Hitam.. Actually, suasana waktu malam lebih cantik.. InsyaAllah bila Yati email saya piccas waktu malam saya akan update ye.. Nampak romantik, elegan dan dengan lampu jurai2 di setiap khemah rasa macam fairytale pun ada jugak..

Ini contoh Pillar Arch kita, waktu malam boleh la nampak effect downlightnya


Pelamin baru siap di setup. Oh, sila abaikan beg plastik di sebelah kiri itu..Hihihi


Kami menempah khas kerusi Hi back hitam ni untuk pasangan Yati dan Wan. Wan sangat excited sebab dapat kerusi idamannya..


Yati menggayakan busana eksklusif Putih + Biru terbaru kami.. Seriusly cantik dan elegan..

Ini contoh entrance Arch biasa kami

Pasangan ini menyewa satu lagi baju dari Dina Halim Bridal Boutique. Warna Kelabu + Pink menjadi favourite kebanyakan customer kami. Tapi mereka menggayakan busana tersebut semasa acara pemotongan kek dan acara bunga api pada waktu malam hari.. Grand betul wedding diorang, siap ada bunga api..

Apa2 pun, kami disini mendoakan kebahagiaan pasangan ini hingga akhir hayat mereka.. Semoga dikurnikan zuriat yang soleh dan solehah hendaknya..

p/s : suka mereka kerana sangat2 cermat menjaga barang =) huhu..

Pictures credit to Mr Sebumbung..

No comments:

Post a Comment