Tuesday, June 22, 2010

Zila Ziman & Azwan, Dewan MPAJ Pandan Indah

Salam, Setelah sekian lama, di sebabkan saya terrrrrrrrlupa bawa kamera sendiri.. Saya dengan perasaan tersipu-sipu malu telah meng-kidnap sedikit gambar-gambar dari pihak Zila Ziman and family. Harap-harap Zila tak marah saya. Saya tunggu gambar dari OP beliau, tapi mungkin sebab Zila still busy, saya ambil gambar yang ada dalam album FB beliau.

Pada pandangan saya, Zila ni berani bermain dengan warna kerana beliau dengan firmnya memilih background bewarna Fuschia. Tidak ada combination apa-apa pada backdrop kecuali warna Fuschia tersebut telah di contrastkan dengan Roman Pillars yang ada pada pelamin Roman Garden tersebut. Dengan warna sebegitu, Zila kelihatan amat outstanding dengan memakai busana bewarna putih.

Comel.. Saya ni dah la suka warna-warna bertona Pink (^_^)

Zila and Azwan jadi pengapit.

Tengoklah, betapa usangnya pic ni, sebab ambil guna kamera henfon cabuk saya ;p (sob..sob..sedih)
Tapi seriously, walkaway aisle Zila is one of my favourite. Gabunga 2 jenis walkaway aisle, yang biasa dan yang berlampu. Niceeee!!
*owh, apa yang suami tercinta saya lakukan di atas stage..kelihatan sungguh kacak dari jauh~~ hehe*

Last but not least. Saya suka pic ni sangat-sangat! Saya kidnap dari blog zila..ngeee..jangan mare puan zila (oppss..dah puan la you..)



9 comments:

  1. Memang dah tengok kat blog zila..sangat cantik...especially pillars tue...lain dari lain... ;)

    ReplyDelete
  2. akk cntiknyer pelamin ni..lieza suka sgt2..

    ReplyDelete
  3. mak aih.. cantik nya pelamin... sooka sooka..

    ReplyDelete
  4. kak nadia, ai tak marahhh..tula, OP bagi pics lagi 2 bulan baru dapat :| setakat yg zila ada ni pics from kawan2 n relatives je...nnti dh dapat pics from OP zila buat special entry for Dina Halim ek..

    Thank you so much kak Nadia! pelamin and walking aisle memang terbaik and paling mendapat pujian hingga kini :)) sangat, sangat puas hati and definitely kita sign contract utk 3 adik-adik zila lagi :D

    p/s feel free to grab any pics from my fb ke blog ke ek..halal (^^,)v

    ReplyDelete
  5. dear zila..hehe, tak marah? naseb baekk..tu la, akak pun xsabar nk tgk pics yang OP zla amik..mesti cantik..opss..bukan puji pelamin cantik, akak suka tgk gambar dia amik.. :))

    tq zila, akak happy cuz zila n family happy..ok, nak sign tuk semua adik-beradik amat di galakkan..haha~ nnt akak bagi harga kawan baik..hehe~

    ReplyDelete
  6. salam. hai kak :) kalau nak pelamin exactly cmni berapa ye cost? :)

    ReplyDelete
  7. salam kak..brape erk pelamin macm ni..leh x bagi contoh2 pelamin akak n price..yg penting pelamin mcm ni..sy suka sgt..mesti mahal kan..akak send kat faiz_mhg@yahoo.com..tq kak..

    ReplyDelete
  8. salam kak...sy na price n pakej pelamin neh boley?emel sy sanzayna@gmail.com..thanks :D

    ReplyDelete