Thursday, June 17, 2010

PROMOSI BULAN MEI 2010

Salam,

Saya menaip dalam keadaan yang agak mamai serta tersengguk-sengguk. Maka, dengan itu maafkanlah sekiranya anda dapati ayat saya ada sedikit tunggang-langgang. Ini adalah kerana kesihatan saya amatlah tidak mengizinkan. Saya mengalami kejadian batuk kokol (haha, lawak je.. saya menggelar batuk tak henti saya sebagai batuk kokol) sejak dari minggu lepas iaitu hari sebelum habis event PPM. Siksa. Sudah pelbagai jenis ubat saya telankan. InsyaAllah, esok saya akan ke klinik kerajaan pula.

Doakan agar saya sembuh dengan cepat.

Amin.
Ok, di bawah ni adalah antara promosi yang giat pihak kami jalankan.

Kami telah menerima banyak permintaan untuk mengadakan pakej ekonomi. Dengan itu, setelah perbincangan dilakukan, kami amat berbesar hati menawarkan PAKEJ DEWAN EKONOMI 2010 untuk semua pelanggan yang kami hargai selalu.

Ini pula pakej fotografi yang di tawarkan oleh sebumbung fotografik. Menarik sangat-sangat!! Siapa yang datang ke PPM Ampang Point yang lepas, berpeluang melihat dengan sendiri contoh-contoh album dalam pakej ni. Best, saya suka album 10x15 yang ditawarkan. Boleh melawat blog Mr. Sebumbung untuk melihat profil yang lebih lanjut.




4 comments:

  1. alololooo...sian akak berbatukkan kokol. ish. tp mmg musim skang ni kot. anak ai 2 org tgh demam + batok kokol :(
    baik gi klinik gomen, bleh buat blood test cepat.
    risau skang ni. akak take care tau..cepat2 sembuh. Ai dah x sabar2 nk wat keje under akak ni. hohoho

    ReplyDelete
  2. hi dear..i dah link u..link me back ya =) untuk inai pengantin =)

    http://shabshenna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. hi~~ cantik la make up!bila lagi nex pameran?

    ReplyDelete
  4. best tgk blog kak dina nie..
    nanti leh lynn ambil package nie

    ReplyDelete