Friday, June 18, 2010

Azhana & Adie @ FRIM Kepong

Salam,

Sewaktu mula melangkah ke FRIM Kepong, saya dan suami terpaut dengan kehadiran pokok-pokok yang mungkin sudah berusia beratus tahun itu. Cantik, ujar saya dalam hati. Memang cozy, tenang sekali. Azhana a.k.a Ana (nama maja..hehe) memang dah bagitahu awal-awal, dewannya hanya dewan yang kecil, sebab itu Chic Grden pilihan hati Ana. Seorang yang tidak cerewet langsung, Anan membenarkan saya selamba bermain dengan warna. Saya katakan pada Ana, saya suka light purple dengan dark pink di gabungkan. Baju sanding Ana bewarna dark purple. Ana memang memberikan kebebasan sepenuhnya kepada saya.

Suka, saya melayan Ana yang setuju semua yang saya katakan. Seperti kanak-kanak yang mendapat krayon dan drawing block, saya mewarnai dewan 'comel' Ana dengan warna kegemaran saya. Haha, patutla excited, dua-dua warna tersebut adalah warna yang saya cintai sangat-sangat. Mari, lihatlah hasil yang membuatkan Ana terlompat gembira! (^_^)

Tq Ana, for the compliment. (^_^)

Hi Table Deco - Backdrop, Kerusi pengantin & Deco by Dina Halim. Alas meja kaler lain sikit :( sebab not from our side, so susah nak match..

Chic Garden in Pink & Purple, with high back chair

Gambar atas ; Ana with her Nikah's outfit, turqouise blue. Still match ngan pelamin kan?
Gambar bawah ; Ana with her sanding's outfit, dark purple.

1 comment:

  1. Tahniah untuk team Butik Dina Halim!

    Malam tu masa akak tepon saya gitau pelamin dah siap pasang, masok2 dlm je saya rasa nak 'pengsan'!~ Cantek sgt!~ Serius tak sangka dewan yang 'comel' tu jadi lawa sebegitu rupa bile dah siap!~ Huhuhu!~ Memang hebatlah! Tabik! /(^_^)

    Yang lagi rasa nak 'pengsan' bila tgk arch kat tangga tu! Ruginye saya tak sempat nak bergambar dekat situ (>.<) Orang lain bergambar sakan kat situ! *gigit jari* haih...

    Pendek kate, saya sangat puas hati! Thank you very much!!

    Adieanna <3 Butik Dina Halim!

    ReplyDelete