Wednesday, June 30, 2010

Pameran Pengantin Malaysia 2010 at Mid Valley

Salam,

Wokey bebeh, saya tahu saya lembab update dah sekarang. Setelah di paksa bertubi-tubi oleh encik hubby kesayangan, saya update serba sedikit mengenai PPM at MVEC this coming Friday nih. Marilah datang beramai-ramai gadisku, butik DINA HALIM akan jadi main sponsor tau. Nak tengok baju baru peach saya secara live, datang la time perarakan nanti. Boleh tengok model comel lote saya. Encip Qery dan Cik Puan Zuhana yang glamer tuh.. Hehe..

Ok, perarakan start on Saturday, 2pm yo! Jom tengok poster yang saya cilok dari encik hubby yangmana beliau telah mencilok dari blog penganjur ; urban vibe event.



Singgah booth Dina Halim tau, 85,86,87 & 88 di Hall 2 Mid Valley Exhibition Centre, Level 3. Harga-harga pakej yang menarik, yang hanya akan bertahan sampai 31 Julai 2010 sahaja. So start Ogos 2010, kita akan ada harga baru ye, pakej 2011 akan keluar. So, if nak murah lagi, boleh book kat MVEC nanti :)

Lots of Love,
Kak Nad
Dina Halim Bridal Boutique

7 comments:

  1. wahhhhhhhhh...akak mmg hebat! jadik main sponsor lagik (^_^) tahniah + gud luck kak nad..
    (panggil kak nad la lagik glems :P)

    ReplyDelete
  2. e'eh..lupa lak nk bgtau, akak letak link ai kat 'makeup artist' tu silap le :P tu link blog personal. akak tepek le link mekap ai
    http://mekap-ai.blogspot.com

    (^_^) tq hakak nad!

    ReplyDelete
  3. hi kak nad!!
    santekk lah baju sanding kaler peach tuh!!
    bape agaknya kalau nak sewa.. =)
    kak dina ada mekap service sekali tak?? berapa akak quote??

    hope to hear from u soon!! TQ!!!!

    ReplyDelete
  4. okey..nanti saya datang...hikhik!

    ReplyDelete
  5. alaaa semalam sampai2 je sume org da bungkus. tapi pelamin yg besar kt dpn skali tu, dr jauh sy dah leh agak tu dina halim nye. ble dah dekat br nmpk tulisan tu by dina halim. sgtttttt cantekkk

    ReplyDelete
  6. semoga mbuahkan hasil yg lumayan ea kak..

    ReplyDelete
  7. darlinkkkkk.... nk pic aritu kat midvalley.... muahs!

    ReplyDelete