Tuesday, September 8, 2009

Produk Baru Ondaway

Assalamualaikum,

Wuhh..Penat betul hari ni. Katanya cuti, tapi disebabkan ala2 mengada nak jugak beli barang-barang pengantin saya gagahkan juga diri ni. Hari ni saya rasa happy sangat sebab akhirnya saya berjaya membeli aksesoris yang diidam-idamkan.. Nak letak gambar pun belum sempat snap lagi. Walaupun wedding job pertama saya adalah bulan October nanti, saya punya debaran dah macam bakal pengantin pulak. Tapi Alhamdulillah, hampir kesemua barang untuk pengantin dah sedia. Cuma baju shantung lelaki tadi saya baru tempah. Lepas raya InsyaAllah siap.

Sepatutnya kena hantar qoutation kat seorang client ni, tapi harap dia dapat bersabar..Esok saya will scan the pictures as requested ye Ryn??Huhu..

Dina Halim ada produk baru, kita ada pelamin up to 5 panel. Pelamin terbaru kita tengah ondaway nak siapkan. Harap2 ianya menjadi secantik yang saya impikan =)

Satu lagi produk baru ialah baju-baju yang cute untuk flower girl. Kita ambil tempahan dan juga untuk sewaan. Gambar juga belum ada, ondaway jugak (=_=') Lalala~ harap bersabar.. Kat bawah ni saya google je gambar2 baju flower girl yang saya berkenan di hati.


Cute kan??Nampak ayu je

Ni design yang selalu flower girl pakai

Walla~~ nampak vogue!Kang lebih cantik flower girl dari pengantin..hihi..


Awww..comel sangat budak ni,rasa nak gigit je!

Pada saya la, baju flower girl ni depends dengan kesesuaian jugak. Kalau tak nak seksi, kita boleh buat design yang nampak sopan. Atau kalau ada yang pakai baju kurung pun still mereka2 ni nampak comel. Sebab semua kanak2 dilahirkan comel kan?? Tapi biasalah..Saya masa kecik2 dulu pun teringinnnn sangat nk baju2 gown macam ni. Konon dah princess sangat dah pada saya..Hihihi..
Ok, ini pulak pengumuman yang saya nak buat..Disebabkan ramai yang bertanya maka saya umumkan secara rasmi dalam blog ni. Dina Halim Bridal Boutique menerima tempahan seluruh Semenanjung Malaysia. So sesiapa yang berminat tak kisahlah dari mana asalkan Semenanjung Malaysia, sila email kami untuk pertanyaan lanjut. Sabah & Sarawak bukan di-anak-tirikan, cuma belum ada branch lagi kat situ..Hoh, bersemangatnya..Baru bernafas nak ada branch??Hehehe..Manalah tau, ada rezeki..Kan?? (^_^)
Last sekali................
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Sebelum nak melelapkan mata, nak mintak maaf jugak kat Mir sebab belum berkesempatan nak buat tag yang diberi..Wawawaa *lari berjengket kaki secara senyap2*

No comments:

Post a Comment