Tuesday, September 1, 2009

Baju Sanding Biasa

Assalamualaikum..Ha, disebabkan saya tersangat excited nak tunjuk gambar jubah Eyma yang dah siap tu, saya gagahkan juga diri ni nak upload malam ni jugak. Sebab takut esok tak sempat atau busy. Selain tu ada jugak gambar baju sanding biasa yang lain.



Lace purple. Maybe nak tambah manik sikit kat kain dia. Tapi ada jugak yang suka simple macam ni kan?

Ini pulak lace hijau.



Songket hijau


Songket kelabu



I love this colour. Biru.


Dan jeng jeng jeng. Jubah biru idaman Eyma dah siap =) Cantik kan? I like the colour. Sangat berani. Selalu nak warna2 pastel je kan. Tapi takpe, Eyma tu cerah orangnya. Cuma dia agak risau dengan bakal hubbynya. Hopefully ok warna ni dengan bakal hubby dia. Owh, kot shantung bakal hubby je belum siap. Ondaway.


Kat bawah ni saya saja je nak pastekan combination warna yang saya rasa cantik tuk Eyma or any blue lover out there. Maybe Eyma punya warna biru a bit terang. Saya akan softkan dengan bunga tangan fresh warna light yellow campur putih. Sweet...



Source for this picture are from The Perfect Palette

3 comments:

  1. salam perkenalan...saye nk tanye lh, songket maroon ade x?mcm adam & nur pakai dlm cerite Nur Kasih tu...he3...

    ilyani.ruslan@gmail.com

    ReplyDelete
  2. salam yanie..bagi sesiapa yang berminat dengan songket apa jenis warna sekali pun,sila request..kami beli songket by request..disebabkan warna maroon tiada,kami akan beli baru tanpa caj tambahan =) (tapi kalau design pelik2 special2 tu lain cerita ye..heheh)

    ReplyDelete