Sunday, March 27, 2011

Pameran Pengantin Malaysia by Urban Vibe Event @ PWTC (1-3 April 2011)

A Salam,

Update secara ringkas. Nak announce yang Dina Halim participate dalam next pameran anjuran Urban Vibe Event, Pameran Pengantin Malaysia 2011 yang bertempat di Ruang Legar PWTC pada 1 hingga 3 April 2011 ni.

Bagi sesiapa yang nak menang hadiah berupa Voucher untuk Baju sanding Eksklusif tajaan Dina Halim Bridal Boutique, datanglah beramai-ramai time Kuiz PPM nanti ye (^_^)..

Tak silapnya kuiz PPM akan di adakan pada dua hari berturut-turut. Sabtu dan juga Ahad. Ada banyak lagi hadiah yang menarik untuk kuiz nanti..Tak silapnya ada hadiah mini pelamin, bunga tangan, album, voucehr spa dan macam-macam lagi lah..

Selain dari tu, aktiviti menarik macam fashion show by Atelia Amani dan Bellamar, Men's Collection by Rins Suzana, Fashion show by mnetari Kreatif, talkshow by Tajri Spa, Gubahan hantaran by Ari Wedding Couture, Ice Carving, Demo akeup by Eyra Rizal dan Naza sentuhan Derina...Hah! Tak cukup napas lah, nak citer pasal aktiviti je..Saya akan upload Bunting dan jadual aktiviti..


Owh..ada juga part yang best! Sesiapa yang pernah dtg PPM @ SACC tu, tau kan..Urban Vibe sekarang dah ada aktiviti F.OC khas utk visitor yang datang..Kat PPM PWTC nanti, akan di adakan sesi bergambar PERCUMA untuk 200 visitor setiap hari. Kali ni ADAN Cameraworks yang sponsor. Perghhhh!! Best...best..jangan tak datang..rugi korang..

Hehe..

Ada lagi..perakarakan kali ni, ala2 'Beauty and the beast tau...berarak nanti ada motor Harley..time berarak di iringi muzik slow rock..alamak..saya sangat2 lah tak sabar..so, bloggers..spread the news ya!

 Official Bunting for PPM @ PWTC


Jadual Aktiviti PPM @ PWTC April 2011


p/s : pssstttttt....ada jual limited edition couple T-Shirt tau nanti..mesti cun! Tak sabar nak tgk.








No comments:

Post a Comment