Thursday, April 1, 2010

Jengg.. Jengg.. Jengg.. Dengan ini di umumkan Pemenangnya!!

Salam,

Maafkan saya yang slow-mo semenjak dua menjak ini. Saya rasa blog ni dah bersawang - sawangan dah. Makanya, hari ni saya gagahkan juga diri ini untuk mengumumkan pemenang online contest yang julung kali di adakan oleh butik kami.

Before that biar saya ingatkan kembali ye, hadiah - hadiah menarik yang bakal di menangi pemenang kita nanti. Jeng.. Jeng.. jeng.. *bunyik drum*.. Dupdap.. dupdap.. *bunyik jantung contestants*..


TEMPAT PERTAMA : Mini Pelamin untuk Tunang / Nikah *worth
RM850.00*[tak termasuk kos penghantaran]


TEMPAT KEDUA : Sepasang baju Sanding Biasa L/P (lace) *worthRM700.00

*TEMPAT KETIGA : Sepasang baju Nikah L/P (Chiffon) *worth
RM300.00*




Baiklah, sekarang masa yang ditunggu - tunggu.. Bagi yang tak memenangi tempat pertama - tempat ketiga, jangan bersedih. Anda semua dapat hadiah Saguhatikan? Baucer bernilai RM100.00 dari Dina Halim Bridal Boutique.. So, jimat RM100 kalau nak sewa apa - apa dari butik kami.

** Semua hadiah tertakluk kepada syarat yang ditetapkan. Bagi pemenang termasuk pemenang saguhati, sila mesej kepada pihak pengurusan kami butir -butir diri anda di Facebook Dina Halim.. JANGAN EMAIL, INBOX SAYA MASIH PENUH DENGAN EMAIL YANG TERTUNGGAK.. Terima Kasih **

Bismillahirrahmanirrahim~

Saya mulakan dengan TEMPAT KETIGA dulu ok?
Tempat ketiga di menangi olehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.......... (buat la bunyik drum sket..halahalahaii, sporting sket okess??)..


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
CIK ATIA!! Ok, seriously saya heart dengan susunan ayat beliau. Saya rasa Cik Atia adalah orang yang terawal saya beri komen positif :) Saya rasa percintaan mereka comel, dan sungguh sabar encik kekasih tunggu akan Cik Atia ni.. Nak tahu cerita mereka? Bolehlah lawat blog Cik Atia ye..


TEMPAT KEDUA pula... Di menangi olehhhhhhhhhhhh...
Nak buat bintang banyak - banyak lah, supaya korang berdebar buat drum dalam hati sendiri ok?

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

ENCIK SZAKIF!!

Tepuk, tepuk, tepuk..... Encik Szakif ni satu-satunya peserta lelaki yang join ye, jadinya dari awal dia dah unik.. Ehehe.. Tak la, keunikan tu tak di ambil kira pun. Saya je yang senang ingat dia mana satu. Hari tu Zaki n tunang datang , melawat booth DH kat PWTC, saya betul-betul cam muka dia. Nice couple, muka nak sama dah diorang ni. InsyaAllah jodoh kuat, kata orang. Ok la, saya tak nak merepek panjang, ni ayat sejengkal ni pun, mesti ada orang skip sebab nak tengok nama pemenang seterusnya.. Kannnnn... Eleh, macam saya tak tahu.. Hihihi..


Masa yang di tunggu - tunggu semakin hampir. Saya tahu ramai yang berdebar, menunggu siapakah gadis yang bertuah itu? Gadis yang membuat hati kesemua, SEMUA juri menjadi cair.. Bukan setakat meremang dia punya esei. Tapiii... Uhukuhuk.. Memang menusuk kalbu jalan ceritanya.. Olahan ayat yang manis, tersusun rapi.. Lagipun pada pendapat kami semua, beliau memang menonjolkan ciri - ciri yang patut ada dalam menjadi Muslimah sejati. Bersesuaian dengan konsep butik kami, tentunya.

Gadis bertuah tersebut ialah..

Biasa - biasakan diri anda dengan taburan bintang di langit.. :) Barulah suspen kan.. Buat la muka comel sikit, baru murah rezeki ok? Baiklah! Mari! Kita scroll sampai jumpa... Hahaha..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
CIK ZAINUR!!!!!!!!!!!!

Tahniah Zainur, tahniah Zaki, Tahniah Atia.. Terima kasih ingin kami ucapkan buat semua pemenang yang bertuah. Hari ni rezeki mereka, insyaAllah lainkali rezeki orang lain pula ye :) Tidak lupa juga tahniah buat semua pemenang hadiah Saguhati, terima kasih kepada semua peserta yang menang atau pun tidak. Terima kasih kerana memeriahkan pertandingan ini. Kesabaran anda menunggu result amat kami hargai.

Eh, ewah -ewah.. Kenapa saya yang lebey - lebey ni?? Macam saya yang menang kan? Ayat berjela tak ingat.. Ni paa juri yang lain nak bagi sepatah dua kata, saya konker laks.. Eehehe.. Hampun ya, ibuk - ibuk, bapak (sorang je juri bapak, suamiku juak)..

Para pemenang, sila lapor diri di FACEBOOK DINA HALIM.. Mesej ye.. Terima Kasih.

Nota Kaki : Zainur, cerita beliau berjaya membuat saya emo dan melelehkan airmata. So, sekarang awak dah bolehlah keluarkan gambar awak dan pasangan ye? Maaf sebab ambil masa yang lama.

15 comments:

  1. Alhamdulillah... Juri sudah membuat keputusan. Tahniah kepada semua yang menang. Sangkut juga di tempat kedua. Terima kasih. Syukur... Saya akan menghubungi Dina Halim selepas ini melalui Facebook.

    *Saya je eh satu2nya peserta lelaki? hehe... Apabila kami keluar bersama, tak pelik kalau orang kata muka saya dan tunang macam adik beradik. Huhu...

    ReplyDelete
  2. tahniah buat semua pemenang...nak masuk pertandingan...sy ni single n available lg...so, bace kisah org je la =)

    ReplyDelete
  3. tahniah kepada pemenang2 dan selamat menempuh alam perkahwinan tidak berapa lama lagi...bestnyaaaaaa.....

    tahniah jugak kat dina halim kerana telah menganjurkan contest ini..rasa diri ini diselubungi cinta bila baca tulisan para pemenang..

    ReplyDelete
  4. dah kuar pun pemenangnya..tahniah semua

    ReplyDelete
  5. Akhirnya...tahniah kepada semua pemenang. Saya setuju ngan Kak Dina sebab pemenang yang dipilih memang tepat.

    Thanks Kak Dina kerana menganjurkan contest ini. :D

    Semoga terus berjaya dalam biz.

    ReplyDelete
  6. Wah.. rasa dup dap masa scroll tu! haha

    Tahniah pada Zainur, Szakif dan Atia!! Wee.. tumpang gembira buat korang :)

    ReplyDelete
  7. Tahniah kepada para pemenang pertandingan..

    Huu.. mmg susah bg kami pihak juri utk membuat keputusan, lagipon siapalah kami utk menilai kisah percintaan kalian.. Kalau boleh mmg semua peserta kami nak bagi menang.. hehehe..

    Ape-ape pon, mmg adat pertandingan, ade yg menang dan ade yang kalah..

    Dan, tahniah kepada semua peserta, sebenarnye kamu semua sudah mempunyai hadiah masing-masing, iaitu seorang teman hidup hingga ke akhir hayat, yang akan menemani dan menjaga kalian hingga ke akhir hayat, semoga kalian bahagia dan diredhai Allah SWT selalu hendaknya.. Amin..

    ReplyDelete
  8. Allahuakhbar...syukur...sungguh tak terkata...tetiba balik rumah dalam email penuh dengan ucap tahniah...rasa terharu dan penuh kesyukuran...

    Terima kasih kepada semua yang mendoakan, terima kasih atas semua ucapan dan terima kasih pada pihak penganjur dan juri sekaliannya. *sungguh tak terkata*

    ReplyDelete
  9. tahniah kepada pemenang~

    ReplyDelete
  10. Tahniah kepada semua pemenang~

    ReplyDelete
  11. tahniah buat pemenang...kak dina lg best klu ktorg dpt baca entry pemenang..hehehe

    ReplyDelete
  12. entry pemenang sudah dilinkkan kat name-name pemenang tu.. harap maklum

    (rase mcm announcer kat shopping complex je) huhu..

    ReplyDelete
  13. whoaah..tahniah pade sume pemenang.anda sume mmg layak.semoga hubungan kalian kekal hingga akhir hayat.nk kawen nt jgn lupe jemput ye..hee~

    lately ni agk bz, baru berkesempatan nk jenjalan kt blog2 org..dan barulah dpt tawu pemenang nye..congratz anyway..sume nye sweet2 belaka..sukeee~ hee =)

    ReplyDelete
  14. zana dh agak yg zainur boleh menang sbb bila zana read entry dia utk contest ni, meremang bulu roma n rasa sayu sgt.. mmg menyentuh jiwa..

    congrats utk zainur!!! congrats utk semua pemenang..

    ReplyDelete
  15. congrets! wah..taun depan wtlaa contest lg..hihihi~ ;p

    ReplyDelete