Thursday, November 26, 2009

Selamat Hari Raya Aidiladha

Assalamualaikum,

Saya bagi pihak Dina Halim Bridal Boutique ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha bagi semua muslimin dan muslimat dimana jua anda berada. Semoga kehidupan kita lebih di berkati Allah, dan di permudahkan segala urusan di muka bumi ini.

Lama tak update blog, maaf sebab bulan Disember ni jadual kami betul2 hectic. Tengah buat next week punya preparation sebab ada satu wedding ni kita baru start prepare barang after event di PWTC tempoh hari. InsyaAllah gambar2 akan diupdate pada minggu satu lagi dengan secepat mungkinnya. Jadi, harap bersabar ye =)

Ok, mengenai pertandingan online yang akan dijalankan, kami sudah pun dapat gambaran jenis2 hadiah yang akan diberikan. Hadiah2nya berupa produk-produk Dina Halim juga. Tapi yang belum confirm lagi ialah soalan yang akan di berikan. Jadi, silalah berikan kami masa untuk merangka contest ini ye. Harap dapat bersabar.
So, inilah jenis2 hadiah yang bakal ditawarkan;

TEMPAT PERTAMA : Mini Pelamin untuk Tunang / Nikah *worth RM850.00*[tak termasuk kos penghantaran]


TEMPAT KEDUA : Sepasang baju Sanding Biasa L/P (lace) *worth
RM700.00*


TEMPAT KETIGA : Sepasang baju Nikah L/P (Chiffon) *worth RM300.00*


(Kesemua hadiah adalah dalam bentuk sewaan ye, bukan ambil terus..setakat ini, itulah yang saya boleh reveal..so, nantikan soalan2 cepu emas dari pihak kami..)

Lastly...
Promosi harga fresh flower sudah kami tutup. Maka dengan ini, jika mahu pelamin fresh flower, kena ada additional charge. Promosi seterusnya akan di beritahu kelak.

Love,
Dina Halim Bridal Boutique

1 comment: