Wednesday, November 11, 2009

Promosi Besar-Besaran!!

Salam,

Bagi promosi penutup tahun 2009 ni, Dina Halim Bridal Boutique akan mengadakan diskaun besar-besaran dan combo-combo menarik yang hanya boleh didapati semasa berlangsungnya PAMERAN PENGANTIN PWTC 13-15 Nov 2009 ini. Untuk mengelakkan kesesakan kunjungan pelawat (mengikut pengalaman pameran yang lepas) adalah digalakkan para pelanggan menghadirkan diri pada waktu pagi terutamanya hari Jumaat. Peak hours adalah sewaktu lunch hour, hari Sabtu after 2pm dan hari terakhir pameran (kenapa suka datang lewat2?haiya..nanti baju2 dan jadual2 pun boleh penuh tau..huhu) Dan yang penting, Jangan lupa bawa sedikit cash untuk kesenangan anda membayar wang deposit..Ye, tak kisah la nak amik ngan mana2 butik pun, tapi bawalah deposit untuk kesenangan anda.

Sebagai sponsor bidan terjun kali ini (heheh..ayat merajuk..tak la,betul ni..secara tiba2 je jadi sponsor), pihak Dina Halim bertanggungjawab mengsponsor main stage dan perarakan pengantin tapi tarian,silat dan kompang adalah dengan kerjasama Jaz Wedding.

Pelamin yang akan digunakan di main stage adalah Red is Cinta dan pelamin 5 panel ternaru kami (di booth) Tru Blu, i love you (damask biru yang owh-comelnya-kaler-itu-nasib-baik-saya dah-kawen =_=')

Apa yang akan kami promosikan disana nanti??

1) Pakej lengkap + fresh flower dengan harga yang merambangkan mata
2) Memperkenalkan buat pertama kalinya pakej tunang kami
3) Combo Deal 2 pasang baju/ 3 pasang baju + aksesoris lengkap + free 1 handbouquet fresh flower
4) Baju flower girl yang comel dan sila-geram apabila-melihat-contoh-masa-perarakan
5) Tempahan baju baru dengan harga yang berpatutan (songket by request, no additional charge if warna yang diminta kita tiada)
6) Pelamin cutom made idaman sendiri. I mean, bukan tukar2 kaler, ni kalau pasangan yang ada idea tersendiri dan menginginkan sesuatu yang lain darpdapa yang lain, boleh menempah pelamin custom made mengikut konsep yang dikehendaki.

So apa lagi, take note of the date and make a reminder and visit our booth this 13-15 nov..See ya =)

Lots of love,
Dina Halim Bridal Boutique

1 comment:

  1. hai kak..hana ni...
    ni la blog saye..poyo2 je pon..hehe!

    n qery punye blog http://khairifizairi.blogspot.com

    nanti saye promote butik akak k...
    tapi lepas saye grab gamba kat blog akak la..
    okeh kak...thanks :)

    ReplyDelete