Saturday, November 14, 2009

PAMERAN PENGANTIN @ PWTC - Part 1

Assalamualaikum,

So as requested by our client, Dina Halim dengan pantasnya mengupdate serba-sedikit mengenai PAMERAN PENGANTIN @ PWTC.

Hari ni saya update sikit n upload beberapa gambar dulu ye. InsyaAllah, selebihnya akan diupdate next week.

Sambutan yang diterima? Luar jangkaan kami. So, jom tengok gambar2 yang kami baru capture tadi.


Ni model comel kami untuk hari ni. Nama si cute ni Hana. Thanx Hana sebab jadi model sukarela yang baik hati. =) Nanti kalau Hana kahwin, akak bagi discount banyak2 ok?? Makeup done by Lya L'Touch.

Pasangan bagaikan pinang di belah dua ini mengenakan Busana Eksklusif Dina Halim, jojet silk bermanik pink and silver. Pakaian pengapit adalah daripada koleksi Baju Tunang/ Baju Nikah Dina Halim.

Seperti yang saya katakan dientri yang lepas, main stage kami gunakan konsep merah dan hitam yang dinamakan Red is Cinta. Tengok, kombinasi warna yang romantik + dark + elegant.


Si comel menggayakan baju flower girl Dina Halim. Kami menerima tempahandan sewaan baju flower girl. Harga sewaan bermula dari RM50.00 sahaja.



Qery dan Hana bergambar di pelamin terbaru kami ; Tru Blu, I Love You.

Qery yang tak dapat nak kontrol macho sebab dah penat senyum dari tadi.Huhuhu.Maaf ye, rasa macam nak kena belanja makan je..Tapi Hana still maintain tersenyum ayu.



Gambar favourite yang akan saya gantung di kedai sebagai kenangan. Thanx a lot u guys! Thanx to Hana, Qery (betul ke bukan khairi?heheh), Shaz (pengapit perempuan), Faizal (pengapit lelaki), dan dua flower girl yang comel tu (esok saya konfirm balik nama diorang..lupa pulak,boleh?huhu)

Moral of the story, Qery bukan pendiam. Beliau adalah seorang jejaka yang banyakkkkkkk cakap dan memeriahkan suasana. Tengok, sweet couple kan?? (^_^)
Baiklah, berbalik kepada cerita asal yang tidak ada kena mengena dengan Qery dan Hana yang sudah cukup glamour hari ni. (Takpe..bagi la can sikit)..
ESOK ADALAH LAST DAY PAMERAN PENGANTIN MALAYSIA 2009!!TAKE NOTE!!Mesti padat dan hectic..Sebab??Sebab??Orang suka datang last minit ni ramai..huhu..

6 comments:

  1. hahaha...mati2 inagtkan si sepet tu btul2 nikah..kelakar jerr..btw..cantik sangat2

    ReplyDelete
  2. ops..termalu pulak saye...hehe!

    akak if nak email pic2 bgtau saye tau..

    zack_uhana@yahoo.com

    :P

    ReplyDelete
  3. salam..
    berapa total if sy nak semua pakej in DINA HALIM EXTRAVAGANZA + BAJU SANDING EXCLUSIVE + 1X MAKE UP FOR NIKAH + PELAMIN TRU BLU..
    boleh email sy..putri_isfalinda@yahoo.com
    tq..

    ReplyDelete
  4. 1st time aq tgk zack u kena make up!
    hee~
    laen gila muka dy~

    ReplyDelete
  5. sya pergi on saturday..x nmpk lagi pengantin nie...

    ReplyDelete
  6. akak, kalu customer dr luar kl,lmbh klang, dr terengganu khusus nya, kira mcm mana? sbb mcm bkenan je dgn pakej akak ni

    ReplyDelete