Monday, June 10, 2013

Baju Modern Menjadi Pilihan???

Assalammualaikum & Salam 1 Syaaban 1434H ;)

****Selamat berpuasa kepada yang berpuasa~

Kepada b2b di luar sana harap korang semua suka dengan entry kali ni. Rasa macam dah lama sangat blog Dina Halim tak update baju or pape cerita terbaru mengenai koleksi butik kami. Harap korg semua sentiasa enjoy dan x jemu2 memberi sokongan kepada team kami..ececece (pancing undi la kunun) ;p

Oklah ,tetibe tak tau nak cakap ape. (bole x cam tu) hehe..bagi korang tengok gambar dulu. Baru ade idea kot nak cakap apa. Biasalah, waktu2 mcm ni..dengan cuaca yang agak2 mendung , kene pulak puasa u ols..tidur pun sodap..ngeee..okey2..stop2..jom tengok gambar jap ;)



hah..ni yang saya nak tunjukkan kepada b2b semua. Ni antara koleksi terbaru Dina Halim yang baru sempat dipamerkan kepada umum. Biasalah u ols, citarasa orang/ customer berbeza-beza. Ada yang nak dress, ada yang nak baju modern dan macam-macamla. Sesetengah orang berpendapat b2b yang pinggul agak lebar sangat  sesuai dengan fesyen macam ni.(sopannyee ayat saya) hehe..senang cerita nampak lebih SLIM gitu. Klu u ols ada yang berminat, apa lagi "laju-laju" hubungi http://www.dinahalim.blogspot.com/ or direct kol 013-3021603 (sis ija) @ 016-2469696 (kak ita) dan jangan lupa "LIKE" Fan page di FB Dina Halim Bridal Boutique.

okey sebelum berpisah saya nak 'pamerkan' 1 lagi gambar untuk b2b  yang 'pinky lady' katenyeee. baju yang sesuai untuk dipakai sewaktu majlis pertunangan dan pernikahan. Sweet2 gitu..hihi..gabungan warna pink+hijau pucuk pisang..enjoy!!!



Okey semua..semoga berjumpa lagi di lain "episod" SALAM UKHWAH FILLAH~ ;) :)



1 comment: