Friday, July 29, 2011

Masyitah & Zul Hasyeem (Pusat Komuniti Bandar Tun Razak & KGPA)

As Salam Dearies..

Lama sangat tak update blog sampai bila nak update tadi tecangak-cangak saya mencari button-button sekalian..Haha! Series..siap macam tak biasa sgt jadinya..

Ini pun saya nak update sikit-sikit gambar pelamin and baju-baju terbaru kami.. Wedding Masyitah and Zul Hasyeem, pihak kami bertanggungjawab membuat job untuk kedua belah pihak. Resepsi Mas bertempat di Pusat Komuniti Bandar Tun Razak manakala Zul pula bertempat di KGPA, Damansara..

Tema pilihan Mas adalah biru dan orange..(Nak eja oren cam tak best je..so tukau orange..hehe).. While Zul pulak pilih tema kuning and grey untuk pelamin, champange untuk kaler baju.. Semua fotografi adalah daripada Cherita Pictures ye.. Saya mengkidnap gambar-gambar ni dari Facebook Mas and Zul..

Jom layan!!







Mas ambil pakej pelamin 'Tru Blue, I Love You', dan add on tempahan baju baru.. Manakala Zul menggunakan pelamin Roman Garden yang mana version roman pillars tu memang pada asalnya kami buat mengikut keseuaian KGPA itu sendiri.. Ingat tak last year wedding Anne HotFm tu? Boleh tengok balik gambar-gambar Roman Garden kat sini..




Baju Eksklusif Champange by Dina Halim Bridal Boutique

Ok last sekali untuk bertandang.. Yang bestnya diorang ni, majlis bahagian Zul dua kali tau.. Satu kat kampung beliau, yang KGPA untuk kenalan kat sini.. So untuk bertandang di kampung Zul, diorang menempah baju songket bunga tabur hijau pucuk pisang dengan kami..



Masyitah mengenakan Baju Songket Bunga Tabur Hijau Pucuk Pisang by Dina Halim Bridal Boutique



Ok korangs, any enquiries bolehlah email kami dinahalim_butik@yahoo.com.. Insya Allah kami akan membalasnya secepat mungkin..


Hugs and Kisses ,
Kak Nad
(012-3445672)









No comments:

Post a Comment