Wednesday, December 22, 2010

Dina Halim Online Contest - Edisi Ke-2

Salam,

Saya nak umumkan yang Dina Halim Online Contest edisi ke-2 telah tamat secara rasminya pada 20hb Disember tepat 12 tgh malam semalam. Saya dan pihak juri tengah bertungkus-lumus membuat pemilihan Top Ten. Nantikan update dari kami ye.

Di kesempatan ini juga, saya nak umumkan yang butik kami akan berpindah ke Prima Sri Gombak. Nantikan alamat terbaru kami. Akan saya umukan juga opening hours kami di sana. Tidak lupa juga saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pelanggan Dina Halim yang telah menggunakan khidmat kami. Alhamdulillah, dengan sokongan yang kalian berikan, kami berjaya melangkah satu tapak ke hadapan lagi.Tanpa pelanggan yang di kasihi selalu, memang tidak tercapai segala impian dan harapan kami yang masih baru setahun jagung bertapak dalam industri perkahwinan di Malaysia ini. Jadi, khas untuk ex-customers Dina Halim, tidak kira yang pernah mengambil pakej pertunangan mahupun pakej persandingan, kami akan mengadakan pakej istimewa khas untuk semua repeated customers kami. Nantikan pakej istimewa tersebut, tanda terima kasih kami kepada anda.

Sekian..

With lots of love,
Kak Nad
012-3445672

4 comments:

  1. dah pindah,,,opps..dkt je la,,kat gombak..
    lbleh la..pi butik akk nnti..
    xsbr nk tggu top 10..
    =)

    ReplyDelete
  2. salam kak nad..
    saye ade enter contest 2..heeee.. =D

    akak da pindah ke Prima Sri Gombak ke?nnt tlg emailkn alamat yee..majlis bertandang sy kt gombak tp en tunang 2 sgtla xrajin nk survey2 ni..maka terpaksa lah sy yg uruskn.tgk pelamin akak cntik2.ade mase nk sggh tgk2.. =)

    ReplyDelete
  3. kak nad..saye ade enter contest 2.heheeee.. =)

    nnt bg address utk butik kt Prima Sri Gombak 2 ek.majlis bertandang sy kt Gombak tp En Tunang sgtla xrajin nk survey sndiri.nnt ade mase ingat nk gi tgk..pelamin akak nmpk cantik2.. =)

    ReplyDelete
  4. Salam...

    Opsss... Kak nad.. Sorry, haritu masa hantar link untuk contest saya tertujukan pada kak dina tapi sebenarnye kak nad ye.. huhu.. tak perasan la pule sebab saya baru jugak jumpe blog Dina Halim ni... Ampun maaf dipinta la ye.. btw sangat happy bile tau butik da berpindah ke gombak... dekat sikit nak pegi.. :) nanti roger address tau kak nad.. TQVM...

    ReplyDelete