Monday, November 8, 2010

Nurul Syazana & Zain a.k.a Zainur (Pemenang Tempat Pertama DH Online Contest)

Salam,


Seperti yang kita sedia maklum, blogger yang lebih di kenali sebagai Zainur telah berjaya memenangi tempat pertama dalam pertandingan Dina Halim Online Contest yang lepas. Zainur memenangi hadiah yang berupa mini pelamin yang bernilai RM850.00.

Boleh tengok entri Zainur yang membuatkan beliau memenangi tempat pertama pada contest yang lepas :D

Jom, layan gambar-gambar yang saya cilok dari folder Mr. Sebumbung. (Hihi, sila jangan pecah rahsia).



Pelamin ini adalah idea dari Zainur sendiri. Harga sebenar pelamin ini lebih dari yang di menangi Zainur, tapi tak tahu kenapa hati saya tak ada rasa nak berkira dengan Zainur ni. Lagipun, ayah kata senang je nak buat 'atap' untuk Zainur tu. (Hehe, maaf, ayat bersepah). Zainur nak pelamin yang boleh gantung-gantung pomander ball dan kristal. Tema pilihan pula, pink dan hijau. Bunga telur bahagian depan tu, tak silap saya hasil tangan Zainur sendiri. Betul kan Zainur?



 Makeup Zainur dari Zila Ziman.





p/s : Nama Zainur yang sebenar, Nurul Syazana. Pernah meng-remindkan hubby mengenai tarikh Zainur yang hampir. Terpinga-pinga sebentar encik hubby bila saya bertanya menggunakan nama Syazana. So, sampai sekarang saya dengan hubby memanggil Zainur, supaya tidak konfius. Nasib baik Zainur tak kisah :)

Ok, gadis sekalian, interested dengan mini pelamin ni? Contact atau text saya directly (012-3445672 - kak nad)

4 comments:

  1. Wah...malunya saya...huhuhu... Anyway terima kasih sangat pada kak nadia n suami juga pihak Dina Halim kerana telah merealisasikan mini pelamin idaman saya. Tak pernah termimpi saya untuk dapat hadiah se'grand' ni...hihihi... Memang sangat happy :D

    Selain itu, Dina Halim juga telah bermurah hati meminjamkan bunga tangan pada saya. Suka sangat :D

    p/s: Yep bunga telur sempoi tu buat sendiri..

    Thanx kak Nadia n en sebumbung fotografik \(",)/

    ReplyDelete
  2. salam kak nad,

    brapa akak amik untuk pelamin yg similar mcm ni?

    ReplyDelete