Sunday, November 7, 2010

Adzfar & Iryani, MITC Melaka 10 Oct 2010

Salam,

Hye gadis-gadis semua :)

Dah alang-alang saya skip entri, marilah kita bersama-sama memeriahkan suasana dengan melihat entri yang tak berapa nak lapuk lagi ni. Wedding job kali ini adalah untuk pasangan Adzfar & Iryani dari Melaka pada 10.10.10 yang lepas. Agak-agak dalam setahun jugak lah saya dan pasangan ini merancang perkahwinan mereka. Pasangan ini telah memilih MITC sebagai lokasi persandingan kedua-belah pihak serentak! Memang ramai jemputan mereka.

Dina Halim Bridal Boutique di tugaskan untuk membuat baju nikah, baju sanding baru yang mengikut kesesuain tema, pelamin 5 panel, walkway aisle, Pillar arch, Hi table deco dan baju flower girl. Pemilihan warna biru adalah kerana pengantin lelaki sangat-sangat suka warna tersebut. Rasa-rasanya hampir setiap kali saya bertemu mereka ni, Adzfar mesti memakai jersi kegemaran beliau, Chelsea. Tak pasal-pasal saya yang buta mengenai sukan bola sepak tahu warna Chelsea tu, biru..Kalau tak, yang paling tahu pun jersi MU, warna merah. Haha!

Ok, lets tengok gambar-gambar yang telah di snap suami kesayangan hamba Mr. Sebumbung. Owh, lupa pulak.. Adzfar & Iryani juga ambil complete set Dina Halim Extravaganza, termasuk fotografi dari in house fotografer kami.

Iryani's Nikah Outfit. Saya suggestkan guna grey sebab sanding Yani dah pilih warna putih. So gurls, instead of putih and krim, boleh pilih other pastels colour untuk nikah. Light green, baby pink, light blue, champange.

Gorgeous! I love her veil.

 Mr. Sebumbung kata, Dilla the makeup artist sangat serius masa makeup pengantin.









Pelamin Tru Blu, I Love You yang di beri percikan warna 'cuteness' blue and pink.






Ok, sesungguhnya saya sakit hati sebab susah nak buat caption. So, if ada yang interested untuk bertanya lebih lanjut, sila contact atau text saya directly 012-3445672 (kak nad).

p/s : Different backdrop akan memberikan different effect, walaupun menggunakan panel pelamin yang sama. I love doing job yang memerlukan saya bermain-main dengan warna. Next job, saya di beri peluang meng-combinekan peach and green untuk Hafifi & Nabila (Dec 2010). And i truly can't wait untuk meng-deco pelamin Amee (Salmi) yang memberikan kepercayaan kali kedua untuk persandingan beliau Dec 2010 nanti. Amee memilih combination blue and purple. Owhh~ tak sabarnya! :D



Peach + green

2 comments:

  1. cantik sgt2..^_^..terutama baju putih manik turqoise..terus cair...

    ReplyDelete
  2. agak2nye..tuk 2011 pe firasat dina halim warna yg mjd tarikan...hmmm.....

    ReplyDelete